Eğitim Fakültesinde Uygulanan Öğretmenlik Uygulamaları Dersine Yeni Bir Bakış: Çevrimiçi Mentorluk (E-Scaffolding) Modeli

1001 – BİLİMSEL VE TEKNOLOJİK ARAŞTIRMA PROJELERİNİ DESTEKLEME PROGRAMI CUMHURİYETİMİZİN 100. YILI ÖZEL ÇAĞRISI

Prof. Dr. Ayşe OĞUZ ÜNVER (Danışman)

Prof. Dr. Mevlüt GÜRBÜZ (Araştırmacı)

Prof. Dr. Süleyman YAMAN (Araştırmacı)

Doç. Dr. Belgin BAL İNCEBACAK (Yürütücü)

Doç. Dr. Gülnur ŞAFFAK ATALAY (Araştırmacı)

Doç. Dr. Tuncay CANBULAT (Araştırmacı)

Dr. Öğr. Üyesi Aslı SARIŞAN TUNGAÇ (Araştırmacı)

Arş. Gör. Dr. Ezgi GÜN (Araştırmacı)

Bu proje ile öğretmen adaylarının, deneyimli öğretmenler ve akademisyenlerle birlikte mentorluk, koçluk, akran öğrenimi, iş birliği ve birlikte çalışma stratejileriyle birlikte kullanıldığı bir tasarımla, sorgulama temelli öğretim modeli ile desteklenen Çevrimiçi Mentorluk (E-Scaffolding) platformunun oluşturulması ve geliştirilen çevrimiçi mentorluk eğitiminin öğretmen adaylarının 21. yüzyıl becerilerine (öğrenme ve yenilik becerileri, bilgi, medya ve teknoloji becerileri, yaşam ve kariyer becerileri) ve öğretmenlik becerilerine katkısının ortaya çıkartılması hedeflenmektedir.